پلاگین رندرگیری سریع AfterCodecs 1.10.3 برای افترافکت + پریمیر

لطفاورود یا ثبت نام کنید تا پست ها را لایک کنید
فروشی
پلاگین رندرگیری سریع AfterCodecs 1.10.3 برای افترافکت + پریمیر 1
نسخه 1.10.3 و راهنمای استفاده اضافه شد.

پلاگین رندرگیری سریع After Codecs یک افزونه کاربردی برای نرم افزار های After Effects و Premiere و Media Encoder که همه یک پکیج قرار دارند. همان طور که میدانید نرم افزار افترافکت به تنهایی نمیتواند فرمت mp4 را دریافت کند و باید نرم افزار Media Encoder را نصب کنید و بعد شروع به رندرگیری کنید و همچنین حجم و زمان بسیار زیادی نیاز دارد. اینجاست که افزونه After Codecs برای رندرگیری بسیار سریع و با فرمت های مختلف یک ابزار ضروری میشود.

خروجی نهایی با این پلاگین یک نتیجه با کیفیت بالا و حجم پایین خواهد بود. در مقایسه با نرم افزار Adobe Media Encoder، این پلاگین سرعت بسیار بالایی برای گرفتن خروجی با فرمت mp4 و… داردو با کمک این پلاگین کدک های h264 و h265 به خروجی افترافکت اضافه می شوند. در این فایل پلاگین مورد نیاز برای کار با After Codecs در نرم افزار مدیا انکودرو نرم افزار پریمیر پرو نیز قرار گرفته است که با یک کلیک میتوانید نصب کنید!

افزونه رندرگیری سریع After Codecs تاثیر چشم گیری در سرعت و کیفیت خروجی در افترافکت هم دارد. به این صورت که هم با سرعت بیشتر می توانید به کیفیت بالا و حجم پایین تری نسبت به خود نرم افزار برسید:

یک مطلب مفید:
افزونه پنجره پاپ آپ ساز وردپرس - Popup Maker

https://img3.ulabs.ir/aliashori/2018/12/aftercodecs_render_Ulabs.gif

این نسخه کاملا تست شده و سالم و با لایسنس معتبر برای نسخه مختلف است. بدون نیاز به انتقال فایل ها به پوشه های مختلف است و تنها با استفاده از یک فایل نصبی(بصورت اختصاصی) میتوانید این پلاگین فوق العاده کاربردی را برای After Effects و Premiere و Media Encoder نصب کنید.

برای مشاهده توضیحات بیشتر کلیک کنید.

Media Encoder CC 2019, CC 2018, CC 2017, CC 2015Premiere CC 2019, CC 2018, CC 2017, CC 2015.3, CC 2015After Effects CC 2019,CC 2018, CC 2017, CC 2015.3, CC 2015

خرید پلاگین رندرگیری سریع AfterCodecs 1.10.3 برای افترافکت + پریمیر
خرید پلاگین رندرگیری سریع AfterCodecs 1.10.3 برای افترافکت + پریمیر

نظرات

  1. سلام
    من خریدم
    نصب هم میکنم ولی اصلا به افتر اضافه نمیشه
    چند بار هم آنیستال کردم ولی نشد
    ضمن اینکه شما گفتین به پریمیر و مدیا انکدر هم اضافه میشه ولی من که تو هیچکدوم از اینا پیداش نکردمشما هعم هیچ توضیحی ندادین
    اون مسیر مختصری هم که برای باز کردنش داده بودین فقط در افتر افکت پیدا میشه
    من نیازم در پریمیر و مدیا انکدرِ
    لطفا کمکم کنید بد جوری گیرم
    sharifi.mohammadjavad2@gmail.com
    این ایمیلمِ اگه زحمتی نیست جواب رو به ایمیلم بفرستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *